АВАРІЙНЕ СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ 24/7

(050) 925-22-41

ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАМОВЛЕННЯ

Для того щоб перевірити статус Вашого замовлення, будь ласка введіть номер телефону, який було вказано при зверненні до сервісного центру.

Сертифікати

Заявка На Сервісні Послуги Grundfos

Щоб зробити заявку електронною поштою, використовуйте нашу форму контакту.

    Ваше ім'я (обов'язково)
    Ваш телефон (обов'язково)
    Ваш email

    Ваше повідомлення

    Цей сайт захищено reCAPTCHA і Google Політика конфіденційності та Застосовуються Загальні положення та умови .

    Умови гарантійного обслуговування

    1. Термін дії гарантії становить 24 (двадцять чотири) місяці з дати продажу, але не може становити більш ніж 30 (тридцять) місяців від дати виробництва насосного обладнання, яка вказана на його заводській табличці (шильдику).

    2. Для підтвердження факту купівлі обладнання у випадку гарантійного ремонту або при пред’явленні інших, передбачених законодавством, вимог необхідно мати повністю заповнений гарантійний талон. Відсутність гарантійного талона не дає право на гарантійний ремонт обладнання!

    3. При виявленні несправності обладнання, необхідно одразу зв’язатися з найближчим сервісним партнером Грундфос для отримання консультацій та інформації щодо правил приймання обладнання на діагностику та гарантійний ремонт.

    4. Виконання гарантійних зобов’язань здійснюється на вибір Сервісним Партнером шляхом безкоштовного ремонту чи заміни обладнання, на яке надійшла рекламація. Сервісний Партнер залишає за собою право вирішення питання про доцільність його заміни або ремонту. Замінене за гарантією обладнання (деталі, вузли) залишається у Сервісного Партнера.

    5. Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування товару в ремонті.

    6. Гарантійний термін експлуатації відремонтованих та/або замінених складових частин та/або вузлів відраховується від дня видачі споживачеві товару після ремонту і становитиме 12 місяців, але не менше строку дії гарантії на виріб в цілому.

    7. В гарантійному талоні робиться відмітка про виконаний ремонт з датою закінчення ремонту та підписом представника Сервісного Партнера.

    8. До гарантійного обслуговування не приймається обладнання з порушеннями в оформлені гарантійного талону (незаповнені графи, відсутність печатки торгової організації).

    9. Гарантійні зобов’язання не поширюються на обладнання, що одержало пошкодження в результаті:

    • – неправильного електричного, гідравлічного, механічного підключення;
    • – використання обладнання не за призначенням або всупереч інструкції з монтажу й експлуатації;
    • експлуатації обладнання з відхиленням від номінальних параметрів, що викликані неправильним підбором обладнання;
    • запуску насосів без води (або іншої рідини, що перекачується) або з недостатнім вхідним тиском;
    • транспортування та зберігання, що не відповідає правилам, зазначеним на упаковці та в інструкції з монтажу й експлуатації;
    • зовнішніх механічних впливів;
    • потрапляння в середину обладнання (гідравлічну та електричну частину) сторонніх предметів, рідин та комах;
    • відсутності чи неправильно налаштованих або підібраних приладів автоматики та захисту, щитів керування;
    • невідповідності електричного живлення відповідним Державним технічним стандартам і нормам та характеристикам, зазначеним на заводській табличці та в інструкції з монтажу й експлуатації;
    • затоплення, пожежі, блискавки, перепаду напруги в електромережі й інших форс-мажорних обставин;
    • дефектів систем, з якими експлуатувалося обладнання;
    • розбирання та ремонту, зробленого особою, що не є представником Сервісного Партнера.

    10. Гарантійні зобов’язання не поширюються на експлуатаційний знос швидкозношуваних вузлів та складових частин обладнання (наприклад, механічних ущільнень валу, підшипників, робочих коліс), що викликаний важкими умовами експлуатації, а також регламентну заміну відпрацьованого масла або мастила.

    11. До гарантійного обслуговування не відноситься чищення обладнання зовні та всередині.

    12. ТОВ “ГРУНДФОС УКРАЇНА” не несе відповідальності за можливі витрати, пов’язані з монтажем і демонтажем гарантійного обладнання, а також за збиток, нанесений іншому устаткуванню, що знаходиться в покупця, у результаті несправностей (або дефектів), що виникли протягом гарантійного періоду, якщо така несправність (або дефект) виникли не з вини ТОВ “ ГРУНДФОС УКРАЇНА”.

    13. Діагностика обладнання, проведена у випадку необґрунтованості претензій до працездатності техніки і відсутності конструктивних несправностей, є платною послугою й оплачується клієнтом.

    14. Для монтажу, введення в експлуатацію та технічного обслуговування промислового обладнання рекомендуємо Вам звертатися до Сервісних Партнерів ГРУНДФОС. Ці додаткові послуги спеціалістів є платними.

    15. Увага! Введення в експлуатацію наведеного нижче обладнання є обов’язковою умовою надання гарантії.

    • Насоси серії NK/ NKS/ HS;
    • Станції підвищення тиску Hydro MPC/ Multi-E/ Multi-S;
    • Насоси серії TP(D,E)/ NB(G,E)/ CR(N,I,T,E)/ MTB/ MTR/ HILGE потужністю 15,0 кВт і вище;
    • Насоси серії SE1(V)/ SL1(V)/ SEN(V)/ S(V)/ DW потужністю 9,0 кВт і вище;
    • Насоси серії SP(N,G) потужністю 7,5 кВт і вище.

    Введення в експлуатацію виконується Сервісним Партнером ГРУНДФОС. Вимоги щодо гарантійного ремонту приймаються тільки при наявності заповненого гарантійного талону та оформленого «Акту введення в експлуатацію» Сервісним Партнером.